Kapcsolat

Az Informatikai Biztonsági Központ informatikai-, információ- és adat biztonsági kérdésekben a nap 24 órájában áll az Egyetemi polgárok rendelkezésére telefonos és elektronikus levelezési címei elérhetőségeinek valamelyikén, munkaidőben természetesen személyesen is.

A központ egyik kiemelt feladata az Egyetemi polgárokkal való kapcsolattartás informatikai-, kiber-, adat-, és információ biztonsággal kapcsolatos ügyekben, legyen az akár biztonsági esemény gyanú, bekövetkezett incidens, mit tegyek kérdéskör vagy biztonsággal kapcsolatban felmerülő bármilyen probléma.

A hozzánk forduló polgárok minden kérését egy kapus ügyintézés keretében kezeljük, ahol munkatársaink a beérkező

  • biztonsági esemény bejelentéseket,
  • igényléseket,
  • egyéb jellegű részünkre címzett megkereséseket

OTRS rendszerben dokumentálják, a szükséges előzetes ellenőrzések után szakértő munkatársaknak-, illetékes további Egyetemi szervezeti egységeknek valamint irányítóhatósági szervnek (Nemzeti Kibervédelmi Intézet, Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága) továbbítják.

Ahhoz, hogy munkánkat megfelelő és elvárt (minőség, hatóság) módon tudjuk végezni, kérjük, hogy minden informatikai-, kiber-, adat-, és információ biztonsággal kapcsolatos kérdéssel, jelzéssel, észrevétellel az alábbi elérhetőségek valamelyikén szíveskedjék felvenni velünk a kapcsolatot:

  • Önkiszolgáló (on-line) ügyfélszolgálati bejelentő felület; informatikai-, kiber-, adat-, információ biztonsági esemény: https://adatvedelem.unideb.hu/node/16
  • E-mail kapcsolattartás, általános feladatok: ibk@unideb.hu
  • E-mail kapcsolattartás, informatikai-, kiber-, adat-, információ biztonsági esemény bejelentés: ibk.helpdesk@unideb.hu
  • Telefon (munkaidőben): +36 52 512 900, 62820, 62834, 31984, 31875/41875, 62843 belső mellék
  • Telefon (munkaidőn túl, munkaszüneti napokon): +36 52 512 900, 62820 belső mellék

 

 

 

Legutóbbi frissítés: 2023. 08. 24. 22:54